THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

*



Ο ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΕΝΗΛΙΚΕΣ. ΕΑΝ ΕΙΣΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 18 ΚΛΕΙΣΕ ΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΤΩΡΑ!

***

17 Μαρ 2010

Στο δεύτερο μέρος της συνέντευξης, η Τζούλια Αλεξανδράτου

Τζούλια Αλεξανδράτου

«Ο πατέρας μου με θεωρούσε ένα μηδενικό. Μετά από τόση υποτίμηση μου βγήκαν συναισθήματα εκδίκησης»



Τζούλια Αλεξανδράτου



«Έχω σκληραγωγηθεί πολύ από πιτσιρίκα και έχω μάθει να ζω μόνη μου και με τη μοναξιά μου. Σίγουρα μου λείπει η αγάπη και ίσως αυτό είναι ένα θέμα που με οδηγεί σε λανθασμένα πράγματα. Ήρθα εδώ γιατί ο κόσμος άκουσε πολλά και από μένα. Δεν ήθελα να κοροϊδεύω τον κόσμο και να τον εξαπατώ. Ήρθα, γιατί ήταν η κατάλληλη ώρα να μιλήσω. Άλλη θα το έπαιζε Κινέζα στη θέση μου. Δεν γινόταν διαφορετικά τη χρονική στιγμή εκείνη να πω την αλήθεια. Ήθελα να το κάνω αλλά δημιουργήθηκε τόσος θόρυβος και ντόρος, κι έτσι μπήκα σε διαδικασία άμυνας. Πώς θα ξεφύγω, πώς θα κρυφτώ και τι θα πω. Δεν ήξερα πώς να κινηθώ. Όλο αυτό έγινε πολύ γρήγορα».







«Δεν μπορώ να πω ότι με καμάρωνε. Καμιά φορά δεν καταλαβαίνεις γιατί κάποιοι άνθρωποι σε υποτιμούν και σε θεωρούν ένα τίποτα. με τον τρόπο του με έκανε να αισθάνομαι μηδενικό. Αυτό για ένα παιδί, όταν το λαμβάνει, μεγαλώνει και μ’ αυτό και το πιστεύει. Αισθανόμουν άχρηστη και ανίκανη. Αισθανόμουν ότι δεν ήμουν άξια για τίποτα. μου το έλεγε. Δεν ταρακουνάς έτσι ένα παιδί γιατί πληγώνεις τον άλλον. Όλα πρέπει να γίνονται με αγάπη και όχι υποτιμώντας τον άλλον. Οι άνθρωποι που υποτιμάνε το κάνουν για να νιώσουν καλύτερα λόγω δικών τους προβλημάτων στο μυαλό τους. Όταν ένα παιδί το δέχεται του βγαίνει μια εκδίκηση και αυτό είναι πολύ κακό».

«Όλη αυτή η διαδικασία για τα καλλιστεία κλπ μπήκε από άλλους στο κεφάλι μου. Δεν το ήθελα εγώ. Δεν με ενδιέφερε. Δεν είχα αυτό το ψώνιο. Καμιά φορά πρέπει οι γονείς να ακούνε τα παιδιά, τι θέλουν ποια είναι τα όνειρά τους. Δεν πρέπει να ζούμε τις ζωές τους. Τα όνειρα που θέλανε αυτοί να κάνουν τα κάνουν τα παιδιά τους. Δεν μπορείς με το ζόρι να τους πεις κάνε αυτό ή κάνε εκείνο. Και να μη γινόντουσαν όλα αυτά δεν θα είχα κανένα πρόβλημα. Είχα την ανάγκη να αποδείξω στον μπαμπά ότι δεν είμαι. Έχουν την ανάγκη όλα τα παιδιά να δείξουν στους γονείς ότι είμαστε κάτι στην κοινωνία».

«Στα καλλιστεία τότε μου βγήκε όλο αυτό στο πρόσωπό μου γιατί μπούχτισα. Πάω να αποδείξω τι; Ένιωθα ότι δεν ήμουν για τα καλλιστεία. Δεν μου ταίριαζε στον χαρακτήρα μου, στην προσωπικότητά μου. Όταν δεν διακρίθηκα τα έβαλα με τον πατέρα μου. Γιατί δεν ήταν το όνειρό μου να πάω. Έκανα πράγματα για να τον εκδικηθώ μετά γιατί υπάρχει αυτό το συναίσθημα μέσα μου. Είναι άσχημο το ξέρω. Αλλά πώς να μη δεν βγει εκδικητικά; Όταν με βρίζεις και με υποτιμάς σου πάω κόντρα ή σου κάνω πράγματα για να σε τσαντίσω να σε πληγώσω».