THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

*



Ο ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΕΝΗΛΙΚΕΣ. ΕΑΝ ΕΙΣΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 18 ΚΛΕΙΣΕ ΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΤΩΡΑ!

***

14 Μαρ 2010

ΕΛΕΝΑ ΠΟΥΤΣΗ : «Μου αρέσει να είμαι κυριλέ, ντίβα, αλλά και πρόστυχη ταυτόχρονα!


"Όλοι θέλουν να μου προξενέψουν τον... Μουνίτις!"
  
Το τελευταίο διάστημα κυκλοφορεί «από στόμα σε στόμα» λόγω του επιθέτου της, ωστόσο αρκεί μια ματιά στις φωτογραφίες της για να καταλάβει κανείς ότι -αν μη τι άλλο- διαθέτει το καταλληλότερο όνομα, ως -ωραιότατη ...;- Έλενα.
Ο λόγος για τη δεσποινίδα Πούτση, η οποία μας άνοιξε την καρδιά της και μίλησε για την αγαπημένη της ομάδα (ναι, τον Ολυμπιακό!) και το ...; εισιτήριο που θα πρέπει να της προσφέρετε για να έρθει μαζί σας στο «Καραϊσκάκη», τον ...; Μουνίτις, αλλά κι αυτά που ζητάει από έναν άνδρα. Περισσότερα ακολούθως, από τη φοιτήτρια Φυσικοθεραπείας, η οποία πιθανότατα θα εκτοξεύσει τις ...; τιμές στον συγκεκριμένο κλάδο, εφόσον δεχτεί πρόταση από κάποια ομάδα, όπως επιθυμεί πάρα πολύ!

Image

Έλενα, πού και πότε γεννήθηκες; «Γεννήθηκα στη Λάβδανη -χωριό στα Ιωάννινα- 2 Μαρτίου του 1987». Τι ακριβώς επαγγέλλεσαι;
«Είμαι φοιτήτρια φυσικοθεραπείας». 

Image

Και πως ...; βρέθηκε μια φοιτήτρια στα πρωτοσέλιδα και στα κανάλια;
(σ.σ. χαμογελάει) «Ας όψεται το επίθετο μου. Ειδάλλως ...;» 
Είναι ...; original το επίθετο σου, έτσι όπως το ακούμε;
«Το έχουμε κόψει. Ήταν κάπως διαφορετικό, αλλά στα ίδια ...; δεδομένα. Δηλαδή πούτση ...;, κόψαμε κάποια γράμματα, τέλος πάντων». 

Image

Αρχικά ή από τα τελευταία;
«Απ' τα τελευταία». 
Ήταν πούτση ...; τάδε, δηλαδή;
«Ναι, πούτση ...; τάδε ήταν». (σ.σ. χαμογελάει). 

Image

Δεν θέλεις να «επεκταθούμε» στο θέμα. «Όχι, δεν θα ήθελα ...;» Επειδή, πάντως, ούτως ή άλλως έχει δοθεί επέκταση, πώς το αντιμετωπίζεις; «Δεν μπορώ να το αντιμετωπίσω διαφορετικά, παρά μόνο με χιούμορ». 

Image

Υπάρχει κανείς που να σου την έχει «σπάσει» πάρα πολύ;
«Επειδή δεν έχω ακούσει τι λένε για μένα - συνήθως μου τα λένε οι φίλοι μου, έμαθα ότι η κ. Χατζηδημητρίου με έθαψε κυριολεκτικά, σε μια ραδιοφωνική εκπομπή! Με έκραξε κανονικά και δεν μπορώ να καταλάβω το γιατί! Δεν εκφράστηκα με κάποιο χυδαίο τρόπο, ούτε έκανα κάτι άσχημο που να πείραξε εκείνη ή πρόσβαλε οποιοδήποτε. Οπότε, η κριτική της ήταν πολύ αυστηρή και ...; ποιος ο λόγος να με κριτικάρει εμένα; 
Αυτό είναι το παράπονο σου;..
«Ε, ναι. Δηλαδή λέω ...; κυρία μου, από που κι ως που»; 

Image

Εκτός από φοιτήτρια, τι άλλο κάνεις στη ζωή σου;
«Είμαι υπεύθυνη σε ένα νυχτερινό μαγαζί». 
Με «έδρα»;
«Στο Μπουρνάζι». 
Πώς λέγεται;
«Secret». 

Image

Εργάζεσαι κι ως μοντέλο;
«Ναι, ασχολούμαι με φωτογραφήσεις κυρίως». 
Έχεις σκεφτεί να πας σε καλλιστεία;
«Εντάξει, θα δείξει ...;» 

Image

Σου έχουν κάνει πρόταση;
(σ.σ. χαμογελάει πονηρά) «Κάτι μου έχουν πει ...;» 
Για τα Playmate ή για τα καλλιστεία του ΑΝΤ1;
«Μου είπαν για τα Playmate, πριν τρεις εβδομάδες περίπου». 

Image

Το σκέφτεσαι, θα πας;
«Επειδή έχει γυμνό ...; γυμνό κι όχι ημίγυμνο, δεν πρόκειται να πάω. Δεν μπορώ να ξανακάνω άλλη μία τόσο πολύ προκλητική φωτογράφηση, λόγω της οικογένειας μου. Είμαι πολύ ευχαριστημένη από το MAXIM -η αλήθεια είναι αυτή- όπου έκανα μια πολύ ωραία φωτογράφηση, αλλά ...; ήταν topless και προκάλεσε πολύ». 
Πλέον ο κόσμος θα σε θαυμάσει σε μία νέα κι άκρως «ενδιαφέρουσα» φωτογράφηση. Το στυλ σου είναι έτσι όπως το βλέπουμε, ...;αισθησιακό; «Είμαι λίγο αισθησιακή (σ.σ. χαμογελάει). Μου αρέσει ...;» 

Image
Τί εννοείς;
«Μου αρέσει να είμαι κυριλέ, ντίβα, αλλά και πρόστυχη ταυτόχρονα! Μου αρέσει αυτό. Η προστυχιά δεν είναι ανάγκη να βγαίνει με το ντύσιμο - γι' αυτό λέω κυριλέ. Μπορεί να βγει με το βλέμμα, με μία κίνηση σου, με μορφασμούς». 
Το επαγγελματικό όνειρο σου ποιο είναι; «Εννοείται ότι θα συνεχίσω σε αυτό που σπουδάζω, στη φυσικοθεραπεία, εκτός βέβαια κι αν προκύψει κάτι πολύ καλό στο θέμα τηλεόραση. Καλά, τραγούδι δεν το έχω, άστο ...;» Σε ομάδα θα ήθελες να δουλέψεις ως φυσικοθεραπεύτρια;
«Ναι, πάρα πολύ θα το ήθελα». 

Image

Κι αν σου την «πέφτουν» οι αθλητές, τι θα γίνει;
«Μια χαρά, ωραία θα περνάω! Το θέμα είναι όταν θα τους κάνω αθλητικό μασάζ ή χαλαρωτικό, να μη ζητούν άλλα». (σ.σ. γελάει)». 
Τι ομάδα είσαι;
«Ολυμπιακάρα είμαι». 
Ποιός σε έκανε;
«Από πολύ μικρή έγινα Ολυμπιακός. Ο αδερφός μου έχει στο δωμάτιο τεράστιες σημαίες της ομάδας, μου έλεγε ο Ολυμπιακός είναι ...; έτσι κι έτσι, και με ώθησε»! 

Image

Τι σημαίνει για σένα Ολυμπιακός;
«Φλόγα, πάθος ...; Έχω πάει και στο γήπεδο ...;» 
Πόσες φορές;
«Όχι και πάρα πολλές, επειδή φοβόμουν. Είχα ακούσει ότι πέφτει ξύλο και τέτοια ...;» 
Η τελευταία φορά που πήγες;
«Ήταν πριν δυο χρόνια ...; Περνάω, βέβαια, αρκετές φορές από το γήπεδο». 

Image

Θα ήθελες να ξαναπάς τώρα;
«Ναι, θα το 'θελα». 
Δεν έχεις βρει ...; συνοδό;
«Βασικά δεν προλαβαίνω, αυτό είναι το θέμα». 
Εφόσον έρθει κάποιος στο μαγαζί, τί ...; εισιτήριο θα πρέπει να έχει για να πας μαζί του στο «Καραϊσκάκη»;Έχεις κάποια προτίμηση; «Παλιά είχα πάει στο ...; prive, στα V.I.P». Με τίποτα άλλο δεν ...; συμβιβάζεσαι, δηλαδή, μόνο με V.I.P.;
«Μόνο V.I.P.»! (σ.σ. χαμογελάει) 
Φέτος πώς τη βλέπεις την ομάδα;
«Σούπερ! Ο Ολυμπιακός είναι ...; ουάου» (σ.σ. γελάει) 

Image

Αγαπημένοι σου ποδοσφαιριστές; Κάτι είχαμε ακούσει για τον ...; Μουνίτις;
(σ.σ. γελάει δυνατά). «Τον ...; Μουνίτι, αμάν πια. Όχι δεν είναι αγαπημένος μου ο Μουνίτις, αν και θέλουν να μου τον προξενέψουν όλοι! Μου λένε ...; με τον Μουνίτι πρέπει να παντρευτείς! Ο κύριος δεν ξέρω αν γνωρίζει τι γίνεται, αλλά δεν ...; τρελαίνομαι για τον Μουνίτι». 
Υπάρχει κάποιος για τον οποίο «τρελαίνεσαι»;
(σ.σ. το λέει με ...; δισταγμό). «Είναι παντρεμένος. Εντάξει, δεν πεθαίνω κιόλας ...; Ο Νικοπολίδης». 
Μέσω της συνέντευξης θα σε γνωρίσει αρκετός κόσμος κι, ενδεχομένως, κάποιοι να θέλουν να ξέρουν: Έχουν ...; έχουν τύχη αυτήν την περίοδο μαζί σου; «Δεν ξέρω αν μπορεί να με ανεχτεί άνδρας. Είμαι πολύ περίεργη ...;» Θα μας το εξηγήσεις κι αυτό. Τύχη έχουν, όμως;
«Ναι, γιατί όχι; Δεν έχω κάποιο δεσμό, εδώ και πάαααααρα πάρα πολύ καιρό είμαι ελεύθερη». 

Image

Δηλαδή, πόσο ακριβώς;
«Ένα χρόνο». 
Γιατί έτσι; Δεν έχει βρεθεί ο κατάλληλος;
«Αυτό προέκυψε μετά από έναν πολύ μεγάλο χωρισμό. Έμεινα μόνη μου, προτίμησα να αφιερωθώ στον εαυτό μου και μόνο». 
Ανέφερες ότι είσαι περίεργη. Από ποια ...; άποψη;
«Είμαι ζηλιάρα, απαιτητική, θέλω να με φροντίζουν - και να τους φροντίζω, βέβαια. Θέλω να με έχει στα όπα - όπα, να μη μου λείπει τίποτα. Νομίζω ότι δεν μπορώ να τα φτιάξω με έναν -ξέρω 'γω- δημόσιο υπάλληλο». 
Γιατί, τί ...; έχει ο δημόσιος υπάλληλος;
«Διότι δεν έχει την οικονομική άνεση που εγώ θέλω». 
Κι αν δεις κάποιον άνθρωπο και σου αρέσει, θα σε αποτρέψει να κάνεις κάτι μαζί του ...;
(σ.σ. απαντάει πριν τελειώσει η ερώτηση) «Το έχω προσπαθήσει μία φορά, αλλά τελικά δεν μπόρεσα». 
Στην πορεία δεν «βγαίνει»;
«Δεν βγαίνει οικονομικά. Διότι αρχίζουν οι γκρίνιες. Βγαίνουμε, δεν πάμε ...; εκεί ή δεν περνάμε καλά, αγχωνόμαστε λόγω των οικονομικών. Κακά τα ψέματα, στομάχι δεν γεμίζει με σεξ ...;» 

Image

Τι εκτιμάς σε έναν άνδρα;
«Εκτιμώ τον σεβασμό πάνω από όλα, που τον έχει χάσει η πλειοψηφία των ανδρών. Και γι' αυτό δεν ευθύνονται μόνο εκείνοι -έτσι;- κυρίως οι γυναίκες ευθύνονται». 
Τίποτα άλλο;
«Να έχει ένα κύρος, να είναι κάποιος». 
Εμφανισιακά, πώς τον θέλεις;
«Α, εμφανισιακά δεν έχω κάποιο πρότυπο. Μόνο που μου άρεσε πάρα πολύ, μα πάρα πολύ όμως -τρελάθηκα- αυτός που έπαιζε τώρα τον Λεωνίδα, στους 300. Κάπου εκεί κυμαίνονται τα γούστα μου». 
Ωραιότερο και χειρότερο φλερτ που έχεις να θυμάσαι; «Κάποτε περπατούσα σε ένα δρόμο και γυρνάει ένας και λέει στον άλλο ...; ρε κοίτα αυτήν, κοίτα τη φατσούλα που έχει! Τώρα το πιο άσχημο ...; άστο καλύτερα, μου ήρθε να τον κοπανήσω! Είναι αισχρό». Μια συμβουλή που θα ήθελες να δώσεις στους άνδρες;
«Να είναι συγκρατημένοι και διακριτικοί. Κι όχι τσιγκούνηδες! Δεν μπορώ τους τσιγκούνηδες, παιδιά δεν αντέχω! Εγώ 
το δικό μου χρήμα το σκορπάω, δεν τα μπορώ καθόλου αυτά».
Έλενα σε ευχαριστούμε πολύ και σου ευχόμαστε ότι καλύτερο στο μέλλον!
*Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΣΗ πραγματοποιήθηκε στο Bar - Club «ΕΧΟ» (Μάρκου Μουσούρου 1 κι Αρδηττού - Μετς, τηλ. 6944.19.20.49), το οποίο κι ευχαριστούμε για τη «ζεστή» φιλοξενία.
*ΦΩΤΟΓΡΑΦΟΣ: 
ΝΙΚΟΣ ΧΑΛΚΙΟΠΟΥΛΟΣ
  ΤΟ ...; ΑΛΦΑΒΗΤΑΡΙ
ΤΗΣ ΕΛΕΝΑΣ ΠΟΥΤΣΗ
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
ΛΑΜΨΗ
ΕΝΕΡΓΕΙΑ
ΝΙΚΗ
ΑΠΟΨΗ
ΠΑΘΟΣ
ΟΜΟΡΦΙΑ
ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ
ΤΣΑΜΠΟΥΚΑΣ
ΣΕΒΑΣΜΟΣ
ΗΡΕΜΙΑ 
championsday.gr