THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

*



Ο ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΕΝΗΛΙΚΕΣ. ΕΑΝ ΕΙΣΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 18 ΚΛΕΙΣΕ ΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΤΩΡΑ!

***

25 Μαρ 2010

ΓΚΡΕΪΣ ΝΙΑΡΡΟΥ "Ο Ολυμπιακός μου βγάζει... αντρίλα"

ΓΚΡΕΪΣ ΝΙΑΡΡΟΥ
"Ο Ολυμπιακός μου βγάζει... αντρίλα"
  
ΓΚΡΕΪΣ ΝΙΑΡΡΟΥΤο ονοματεπώνυμο της συζητήθηκε ιδιαίτερα λόγω του γεγονότος ότι ένα κορίτσι Βορείων Προαστίων (Κηφισιάς, συγκεκριμένα) επέλεξε -μεταξύ άλλων- το χορό στα κλαμπ για να βγάζει μεροκάματο. Αν μη τι άλλο, λοιπόν, μάλλον δεν προκαλεί και μεγάλη έκπληξη ότι το ίδιο κορίτσι, αν και… B.Π. καμαρώνει για τον «γαύρο» μπαμπά της και δηλώνει ότι ξενερώνει όταν ακούει ότι κάποιος είναι Παναθηναϊκός, καθώς ο Ολυμπιακός της βγάζει περισσότερη… αντρίλα. Περισσότερα κι… ενδιαφέροντα, ακολούθως, από τη Γκρέις Νιάρρου.
Γκρέις, με τι ασχολείσαι;
«Ασχολούμαι με το «Free style», δηλαδή χορό σε κλαμπ, σε ελεύθερο στυλ, τραγουδάω σε κάποια κλαμπ -RnB κομμάτια- και σπουδάζω υποκριτική. Παλιότερα ήμουν και στο συγκρότημα Darlings».

Image
Το ιδανικό… σενάριο καριέρας πώς το φαντάζεσαι;
«Το όνειρο μου είναι να ασχοληθώ με το μιούζικαλ μελλοντικά, γι’ αυτό συνδυάζω χορό, υποκριτική και τραγούδι. Θα ήθελα, επίσης, να κάνω μεταγλωττίσεις καρτούν, στα οποία επίσης μου αρέσει το τραγούδι. Από εκεί και πέρα, σε ότι έχει να κάνει με τη μουσική, νομίζω ότι δεν θα μπορούσα να πω λαϊκά, λόγω χροιάς, αλλά κι… εμφάνισης. Θα ήθελα να κάνω κάτι στην ποπ μουσική, και σε ξένο στοιχείο». 
Έχει αποπειραθεί κανείς να «εκμεταλλευτεί» τις επαγγελματικές φιλοδοξίες σου;
«Ναι, σταδιακά, καθώς στην αρχή δεν φάνηκε πονηρό. Φαινόταν ότι πιστεύει σε μένα, δεν ζήτησε κάτι… Πολύ πιο μετά βγήκε κάτι».
Image
Και, συγκεκριμένα, τί βγήκε; Έλα από το σπίτι μου και τέτοια;
«Όχι. Γι’ αυτό λέω ότι ήταν σταδιακό. Δεν ήταν… τσακ - μπαμ».
Από την περίοδο που δουλεύεις νύχτα, ποιό είναι το πιο τρελό κι απίθανο που σου έχει συμβεί;
«Δεν είναι κάτι πολύ ακραίο… Είχα κατέβει κάτω από το χορό κι ένας μου είπε πόσο πολύ θες να… πας με άντρα αυτή τη στιγμή. Το λέω στην ευγενική του… έκδοση».
Image
Τί του απάντησες;
«Δεν θέλω -του λέω- τη δουλειά μου κάνω. Αυτά υπάρχουν, δεν είναι κάτι που με ενοχλεί πια. Κι απειλητικά μηνύματα έχω δεχθεί, υβριστικά…»
Τί σου έγραφαν;
«Ξεκ…ρα, π…να. Αλλά πιστεύω ότι ήταν από γυναίκες, γιατί μου έλεγαν κάτι… άντε από εδώ, που έχεις πλαστικά… βυζιά. Μου άνοιξαν και ψεύτικο προφίλ στο facebook».
Image
Διάσημος σου έχει κάνει καμάκι, την ώρα που χορεύεις;
(σ.σ. χαμογελάει) «Ναι αμέ…»
Κάποιο άσχημο «πέσιμο»;
«Όχι εκείνη την ώρα. Πιο μετά»
Πώς έγινε η «δουλειά»;
«Χόρευα, κι  επειδή εκείνο το διάστημα τραγουδούσα κιόλας -με όλη τη χαζομάρα που με διακρίνει- δέχθηκα να ανταλλάξουμε τηλέφωνα για να μιλάμε που και που, επειδή ήταν άνθρωπος που είχε σχέση με τον χώρο. Ο συγκεκριμένος, ο οποίος έχει και σχέση, ήθελε να του στέλνω φωτογραφίες με γυμνό… περιεχόμενο».
Image
Τί κατάληξη είχαν οι επαφές σας;
«Δεν του έστειλα ποτέ τέτοια φωτογραφία και, τελικά, μου λέει σβήσε το τηλέφωνο μου».
Σχέση με διάσημο έχεις κάνει;
«Όχι. Τους… φοβάμαι λίγο…» (σ.σ. χαμογελάει).
Γιατί;
«Όταν είμαι με κάποιον, θέλω να ξέρω ότι είναι μόνο δικός μου και, με τους επώνυμους, είναι πιο δύσκολο αυτό. Εδώ με τους… ανώνυμους και υπάρχει πρόβλημα. Έχει άγχος και πολύ τρέξιμο, φαντάζομαι».
Image
Αυτήν την περίοδο οι… θαυμαστές έχουν «τύχη» μαζί σου; Πώς είναι τα αισθηματικά σου;
«Χώρισα πρόσφατα από μια σχέση ενός χρόνου, λίγο… άδοξα. Άλλα πίστευα κι άλλα βγήκαν. Και τώρα, πάντως, περνάω καλά - όμορφα»
Που… σημαίνει;
«Θα βγω με κάποιον - δεν θα κάτσω μόνη μου να κλάψω τη μοίρα μου».
Image
Τι… ζητάς από έναν άνδρα;
«Ζητάω πολλά, η αλήθεια είναι (σ.σ. χαμογελάει). Βασικά θέλω να είναι συνέχεια δίπλα μου. Να είναι πιστός, δεν μπορώ να δεχθώ με τίποτα την απιστία, αν έχω κάτι σοβαρό…»
Εσύ είσαι πιστή;
«Όταν είμαι σε σχέση, ναι».
Image
Η… σχέση σου με τα σπορ;
«Θέλω να γυμναστώ, αλλά δεν έχω χρόνο. Αφού σκέφτομαι του χρόνου, που θα τελειώσω τη σχολή μου, να αρχίσω να πηγαίνω γυμναστήριο εντατικά. Να παρακολουθώ προγράμματα, να κάνω διατροφή, κάτι που μέχρι στιγμής δεν έχω κάνει καθόλου…»
Ποδόσφαιρο – μπάσκετ παρακολουθείς;
«Όχι. Μέσω των ανδρών… λίγο».
Image
Στο γήπεδο έχεις πάει;
«Όχι και θέλω να πάω, η αλήθεια είναι. Ήταν να πάω με ένα φίλο -Παναθηναϊκός ήταν αυτός- φτάσαμε μέχρι την είσοδο, άκουσα τι γινόταν και φύγαμε»!
Τί ομάδα είσαι;
«Ο μπαμπάς μου είναι φανατικός Ολυμπιακός, εγώ δεν πολυασχολούμαι. Δεν ξέρω, πάντως, αλλά όταν ακούω ότι ο άλλος είναι… βάζελος, δεν μου αρέσει, ξενερώνω. Ο Ολυμπιακός μου βγάζει πιο αντρίλα, σε σχέση με τους άλλους». 
Image
Γκρέις σε ευχαριστούμε πολύ και σου ευχόμαστε ότι καλύτερο στο μέλλον! 

ΦΩΤΟΓΡΑΦΟΣ: ΠΑΡΗΣ ΣΑΡΡΗΚΩΣΤΑΣ
ΤΟ… ΑΛΦΑΒΗΤΑΡΙ
ΤΗΣ ΓΚΡΕΪΣ ΝΙΑΡΡΟΥ
ΓΛΥΚΑ
ΚΛΑΨΙΑΡΑ
ΡΟΖ
ΕΥΑΙΣΘΗΤΗ
ΙDEAL
ΣΕΞΙ
ΝΙΑΟΥ
ΙΚΑΝΗ
ΑΝΤΙΚΑΠΝΙΣΤΡΙΑ
ΡΟΜΑΝΤΙΚΗ
ΡΙΣΚΟ
ΟΡΕΞΑΤΗ
ΥΠΟΜΟΝΕΤΙΚΗ