THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

*



Ο ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΕΝΗΛΙΚΕΣ. ΕΑΝ ΕΙΣΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 18 ΚΛΕΙΣΕ ΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΤΩΡΑ!

***

26 Μαρ 2010

Μαριάννα Ντούβλη,SEXY STAR


DOUVLI.jpg

Η Μαριάννα Ντούβλη, θέλοντας να δώσει τη δική της απάντηση στις φήμες που τη θέλουν να έχει γυρίσει κι εκείνη μια ερωτική ταινία, μίλησε το μεσημέρι της Παρασκευής στην εκπομπή «Κους Κους». «Μου έχει γίνει πρόταση πριν από την Τζούλια. Έξι μήνες πριν. Και δεν την αποδέχτηκα. Ο κύριος Σειρηνάκης έτυχε να είναι φίλος μου και μου έχει κάνει την πρόταση αυτή. Απλά μου το πρότεινε, χωρίς καμία πίεση. Ήμασταν ένα μεσημέρι και τρώγαμε στην Πολιτεία και με ρώτησε αν θα ήθελα να κάνω μια ταινία» είπε η Μαριάννα Ντούβλη, ενώ πρόσθεσε σχετικά με το περιεχόμενο της ταινίας: «Δεν επρόκειτο για σκληρό πορνό, αλλά για μια ταινία που θα έδειχνε τη ζωή μου με τον πρώην άνδρα μου και ίσως σε αυτή την ταινία να ενσωματώνονταν και ερωτικές σκηνές».
Όταν έκπληκτη η Κατερίνα Καραβάτου τη ρώτησε αν σοκαρίστηκε από την πρόταση αυτή, η Μαριάννα Ντούβλη απάντησε: «Δεν σοκάρομαι από τέτοια πράγματα», ενώ αργότερα δεν δίστασε να δηλώσει: «Όλα τα πράγματα, είτε το παραδεχόμαστε είτε όχι, έχουν την τιμή τους. Έχω πει ότι δεν θα το έκανα, εκτός κι αν μου δινόταν ένα πολύ μεγάλο ποσό, ώστε να εξασφαλίσω το παιδί μου. Δεν έχω καμία σχέση με κανένα DVD, αλλά στο μέλλον μπορεί να κάνω κάτι επαγγελματικό και θα το έκανα για το παιδί μου».
Όμως, οι σοκαρίστηκες αποκαλύψεις δεν σταμάτησαν εκεί, αφού η Μαριάννα Ντούβλη ισχυρίστηκε ότι ήταν μπροστά σε συνάντηση της Τζούλιας Αλεξανδράτου με τον Δημήτρη Σειρηνάκη, ιδιοκτήτη της εταιρίας παραγωγής που έβγαλε το περιβόητο ερωτικό DVD της Τζούλιας. «Ήξερα ότι την είχε προσεγγίσει, και ήμουν κι εγώ παρούσα σε ένα ραντεβού. Κάναμε παρέα με την Τζούλια για ένα διάστημα, και έτυχε μια μέρα να πάμε μαζί. Πήγαμε με το αυτοκίνητό μου. Υπήρχαν μάρτυρες, μπορείτε να το διασταυρώσετε. Δεν κλείστηκε η συνεργασία τότε, δεν άκουσα για ποσά και τέτοια, αλλά συζητούσανε για το concept της ταινίας» είπε, αναιρώντας ουσιαστικά όλα όσα ισχυρίζεται τόσες μέρες η Τζούλια Αλεξανδράτου. Παρ’ όλα αυτά, συνέχισε: «Δεν άκουσα την Τζούλια να λέει "ναι" ή "όχι". Το τι έγινε μετά δεν το γνωρίζω, μπορεί να είπε όχι».

totefteri.blogspot.com


001

108
105
101
100
097