THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

*



Ο ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΕΝΗΛΙΚΕΣ. ΕΑΝ ΕΙΣΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 18 ΚΛΕΙΣΕ ΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΤΩΡΑ!

***

6 Απρ 2010

Ελληνίδα Πορνοστάρ Ηλέκτρα


Το briefing για την Ηλέκτρα έλεγε τα εξής: «Είναι μια φυσιολογική, καθημερινή κοπέλα. Γουστάρει το σεξ, γουστάρει να την παίρνουν μάτι όταν το κάνει, δεν έχει κανένα κόμπλεξ και θέλει να δοκιμάσει την εμπειρία του πορνό. Δεν είναι επαγγελματίας και δεν το κάνει για τα χρήματα. Και το καλύτερο: Είναι squirter». Για τους έχοντες απορίες, το squirting είναι αυτό που έχει βαφτιστεί ως «γυναικεία εκσπερμάτιση» και, τουλάχιστον ως φυσιολογικό σύμπτωμα οργασμού, είναι εξαιρετικά σπάνιο – εξ ου και η ύπαρξη ολόκληρης υποκατηγορίας στην παγκόσμια βιομηχανία πορνοθεάματος.
Την Ηλέκτρα όμως περιβάλλει ένα μυστήριο, η παρουσία της πάει μαζί με μια αύρα που έχει να κάνει με τον κόσμο από τον οποίο έρχεται: «Είμαι 24 ετών, κατάγομαι από τη Θεσσαλονίκη και είμαι πολυοργασμική. Στο σεξ μού αρέσει η ποικιλία – και σε συντρόφους, αλλά και στο τι κάνω με τον εραστή μου. Θεωρώ ότι είναι ρατσισμός να πηγαίνει κανείς μόνο με άτομα του αντίθετου φύλου, για μένα όμως το σεξουαλικό παιχνίδι πηγαίνει πολύ πιο μακριά». Δηλαδή; «Δηλαδή μου αρέσει να το κάνω σε δημόσιους χώρους, να παίζω το ρόλο της σκλάβας (εξάλλου ανήκω στο σύντροφο και κυρίαρχό μου), παρόλο που στο σεξ είμαι κυριαρχική. Το δέσιμο, και ιδιαίτερα το καλλιτεχνικό bondage, όπως το γιαπωνέζικο karada, είναι από τα αγαπημένα μου παιχνίδια. Ο πόνος ή η ταπείνωση είναι κομμάτια της διέγερσης, αρκεί φυσικά να υπάρχει πάντα συναίνεση, ασφάλεια και σεβασμός στην προσωπικότητα του άλλου. Τι άλλο να πω για μένα;».

Τι άλλο που να μην ακούγεται σαν άγριο παραμύθι; Οι πρώτες ταινίες της Ηλέκτρας με τη Sirina ανοίγουν μόνο μια χαραμάδα στον αλλόκοτο, super-wild κόσμο της




Πάνος Κοκκίνης(όλα τα κείμενά του)