THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

*



Ο ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΕΝΗΛΙΚΕΣ. ΕΑΝ ΕΙΣΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 18 ΚΛΕΙΣΕ ΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΤΩΡΑ!

***

23 Μαΐ 2010

Μαριάννα Ντούβλη....Είμαι κορίτσι με γαλλικά και πιάνο



Η Μαριάννα Ντούβλη μίλησε για την εφηβεία της, τον πρώην σύζυγο της και τις τεταμένες σχέσεις της και αναφέρθηκε στην ατάκα που είχε πει «Θα φάω τη Μενεγάκη». «Η μητέρα μου ήταν συνέχεια πάνω απ’ το κεφάλι μου για να μελετάω. Αυτό που λένε παιδί με γαλλικά και πιάνο μου ταίριαζε απόλυτα. Απλώς, εγώ έμαθα και αγγλικά. Ασχολήθηκα για πολλά χρόνια με το καλλιτεχνικό πατινάζ, είχα μάλιστα κατέβει και σε αγώνες. Παρά το ότι η μητέρα μου ήταν αυστηρών αρχών, η ζωή μου ήταν πολύ χαρούμενη και είχα την αμέριστη συμπαράστασή της σε ό,τι κι αν μου συνέβαινε» αποκάλυψε η Μαριάννα σχετικά με την εφηβική της ηλικία.
Όσον αφορά το σύζυγό της δήλωσε:« Τον Φεβρουάριο του 2004 γνώρισα τον σύζυγό μου. Τρεις χυλόπιτες εισέπραξε μέχρι να με ρίξει, αλλά επειδή επέμεινε, με εξιτάρισε και με έβαλε στη διαδικασία να θελήσω κι εγώ να τον γνωρίσω καλύτερα. Έπειτα από τρεις μήνες έμεινα έγκυος…Τον Σεπτέμβριο του 2006 ακολούθησε και ο θρησκευτικός γάμος». Και συνέχισε για το σύζυγο της: «Μου είχε παρουσιαστεί ως εφοπλιστής κι εγώ μόνον εφοπλιστή δεν έβλεπα να είναι. Επειδή είχε προσκληθεί όλη η κοσμική Αθήνα στον γάμο μου, δεν μπορούσα να τον ακυρώσω. Ο γάμος μας έγινε με κάποιους ενδοιασμούς. Τελικά, χώρισα και ξεκίνησα τη ζωή μου στα media».
Οι σχέσεις της Μαριάννας με τον πρώην σύζυγό της είναι τεταμένες ή μάλλον ηλεκτρισμένες. «Δεν έχουμε απολύτως καμία σχέση, γιατί δεν θέλει να δει το παιδί του». Παρ’ όλα αυτά, κράτησε το επίθετό του, γιατί: «Ο λόγος είναι ότι με αυτό το επίθετο έχω γίνει αναγνωρίσιμη. Γι’ αυτό το κρατάω». Τι λέει η Μαριάννα που έγινε γνωστή με την ατάκα «θέλω να φάω την Μενεγάκη»;
«Το πρότυπό μου ως ξανθιά και γαλανομάτα ήταν η Ελένη Μενεγάκη. Πολλοί με έβλεπαν κι έλεγαν «η νέα Ελένη Μενεγάκη». Έτσι μου μπήκε η ιδέα στο μυαλό. Θεώρησα ότι η συγκεκριμένη ατάκα ήταν ωραίο επικοινωνιακό τρικ και έτσι βγήκα και την είπα στα πρωινάδικα. Δεν είμαι ανθρωποφάγος. Με αυτό πέτυχα να πάω μερικούς μήνες στο STAR και να δουλέψω στην πρωινή εκπομπή».


Πηγή: Espresso