THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

*



Ο ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΕΝΗΛΙΚΕΣ. ΕΑΝ ΕΙΣΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 18 ΚΛΕΙΣΕ ΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΤΩΡΑ!

***

15 Μαΐ 2010

Lanny Barbie...ΠΑΡΕ την πίσω τρυπούλα μου..


- Ηρέμησε μωρό μου χαλάρωσε και θα δεις πόση καύλα θα νιώσεις μου είπε ενώ συνέχισε να μπαινοβγάζει το καυλί του στο κωλαράκι μου…
Ο πούτσος του Γιάννη βρέθηκε να μπαινοβγαίνει πάλι στο στόμα μου… είχε μια γλυκειά γεύση…
-Σου αρέσει μωρό μου; Με ρώτησε
-Ναι πολύ… του είπα αν και πονούσα πολύ…
Ξαφνικά ο Κώστας βγήκε από μέσα μου και με διέταξαν να καθίσω πάνω στο καυλί του Γιάννη… το ρούφηξα όλο μέσα στο μουνί μου που καιγόταν από καύλα…
-Ξεσκίστε με γαμιάδες μου τους φώναξα… πιο άγρια… ξεσκίστε με την πουτάνα….
Πηδιόμουν άγρια πάνω στο πούτσο του Γιάννη όταν κατάλαβα ότι θα με έπαιρναν ταυτόχρονα..
- Μηηηηηηηηηηηηηηηη φώναξα, μμμμμμμμμηηηηηηηηηηη θα πονέσωωωωωωωω
Ήταν αργά όμως … το καυλί του Κώστα χώθηκε στην κωλότρυπά μου και ούρλιαξα…
Δεν σταμάτησαν!!! Με γαμούσαν και οι δύο ρυθμικά και ανελέητα…. Άρχισε να μου αρέσει…
Το συνήθισα….. Δεν θυμάμαι πόση ώρα κράτησε το γαμήσι μου…. Πονούσα παντού και έτσουζα… αλλά δεν με ένοιαζε… ένιωθα τόσο πουτάνα… που δεν ήθελα να σταματήσουν…
- Ξεκωλιάρα μου θα σε χύσω, έλα να τα πιείς όλα μου φώναξε ο Κώστας.. τα ήθελα τόσο πολύ…
Έσκυψα… άνοιξα το στόμα μου και ρούφηξα όσο καλύτερα μπορούσα το χοντρό καυλί του… δεν άργησε να χύσει… προσπάθησα να το βγάλω… αλλά με κρατούσε το κεφάλι σταθερά με χωμένο το καυλί του… έχυσε και τα ένιωσα να κυλούν όλα στο λαρύγγι μου… ένιωθα ότι θα πνιγώ… δεν μου το είχαν ξανακάνει…
Το έβγαλε ελαφρά και μου είπε:
-Ετσι κάνουν τα καλά πουτανάκια τα καταπίνουν όλα …
Το θέαμα πρέπει να αποτελείωσε και τον Γιάννη γιατί πριν προλάβω να πάρω ανάσα μου έχωσε και το δικό του πούτσο στο στόμα
-Σειρά μου να σε χύσω καριόλα… μου φώναξε… πάρταααααααααααα
Ήταν τόσο γλυκά τα χύσια του που τα κατάπια χωρίς δεύτερη λέξη…
Δεν άφησα σταγόνα σε κανέναν τους να πάει χαμένη…. Ξαπλώσαμε στο κρεββάτι εγώ να πονάω αφόρητα στις τρυπούλες μου και εκείνοι να βαριανασαίνουν..
-Έχεις απίστευτο κώλο μου είπε ο Γιάννης…. Ότι πρέπει για άγρια γαμήσια…
Πήγα να τον ευχαριστήσω και τότε άνοιξε η πόρτα…. Ήταν ο Αντώνης… φίλος από το πάρτυ που είχε μεθύσει και κοιμόταν σε διπλανό δωμάτιο…
-Θέλετε παρέα είπε;……





ω