THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

*



Ο ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΕΝΗΛΙΚΕΣ. ΕΑΝ ΕΙΣΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 18 ΚΛΕΙΣΕ ΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΤΩΡΑ!

***

26 Ιουν 2010

Με ξέσκισε ...

Θα τα πάρω από την αρχή για να καταλάβετε όλο το σκηνικό! Θα σας πώ τι μου συμβαίνει εδώ και δύο περίπου μήνες με τον θείο μου.(είμαι 27 ετών) Όλα ξεκίνησαν όταν η γυναίκα του αποφάσισε να πάει ένα ταξιδάκι στην Γερμανία (μένουν διπλά μας σε ένα χωρίο ενώ εμείς μένουμε σε μια επαρχιακή πόλη που δεν λέω ξέρετε γιατί?) εκεί μένει και η γιαγιά μου και το βάρος της προσοχή της έπεσαι σε εμένα που δούλευα μόνο πρωί ενώ οι δικοί μου δεν μπορούσαν λόγο δουλείας.
Εγώ θα πήγαινα τα μεσημέρια μετά την δουλεία να της μαγειρεύω και άλλα τέτοια κάτι που θα διαρκούσε καμία 20αρια μέρες.. Την πρώτη και δεύτερη μέρα που πήγα δεν έγινε τίποτα απλός με χαιρετούσε από μακριά και αγαπημένα και όλα καλά. Μια μέρα αφού έκανα τις δουλείες έκατσα να πιο ένα καφέ στο μπαλκόνι απέναντι από το σπίτι του με την γιαγιά. Ήρθε και αυτός και κάθισε μαζί μας και μιλούσαμε. Τον έβλεπα που δεν σήκωνε τα μάτια του από τα πόδια μου και ένιωθα άσχημα.(φορούσα ένα κοντό φουστάκι).

Του είπα να του κάνω καφέ και έφυγα προς τα μέσα ενώ η γιαγιά έμεινε έξω. Σε λίγο άκουσα την πόρτα και με ακολούθησε ο θείος μου και χωρίς να καταλάβω τι μου γίνεται ήρθε από πίσω μου και μου βάζει το χέρι του ανάμεσα στα πόδια μου και μου χούφτωσε το μουνάκι μου και το άλλο το περνάει από την μέση μου!! Ξαφνιάστηκα φοβήθηκα και πετάχτηκα πάνω πήγα να φύγω αλλά με έσφιξε και με κράτησε εκεί ενώ το άλλο του χέρι συνέχισε να τρίβει το μουνάκι μου. Τι κάνεις ρε μαλάκα του λέω, ενώ το τρίψιμο συνεχιζόταν και το χέρι του ώρα ακουμπούσε το μουνάκι μου μέσα από το κιλοτάκι μου. Με έχεις τρελάνει μου λέει θα σε γαμήσω και ας πάω και φυλακή! Η πόρτα είναι κλειδωμένη δεν πρόκειται να μπει μέσε η γιαγιά σου μου λέει και το δάχτυλο του είχε μπει στο μουνάκι μου!

Με μια απότομη κίνηση μου έσκισε το κιλοτάκι μου και αφού με γύρισε προς το μέρος του άρχισε να μου γλείφει το μουνάκι μου. Φοβόμουν και δεν ήξερα τι να κάνω ενώ η γλώσσα του μπαινώβγιανε στο μουνάκι μου! Σε λίγο έβγαλε το πουλί του και άρχισε να το παίζει. Με σηκώνει αγκαλιά και με βάζει να κάτσω σε ένα πάγκο από πίσω μου και βγάζει το πουλί του μου ανοίγει τα μπούτια μου και είναι έτοιμος να μου την «φορέσει». Τότε ακούγεται η γιαγιά από έξω και τα μαζεύει και μου λέει μη φοβάσαι θα τα ξαναπούμε μου λέει!! Έφυγα και όλη την νύχτα σκεφτόμουν τι είχε συμβεί και δεν μπορούσα να το βάλω στο μυαλό μου. Την άλλη μέρα από φόβο και μόνο δεν πήγα στο χωρίο. Να μην καταλάβουν τίποτα οι δικοί μου όμως συνέχισα να πηγαίνω. Όταν πήγα ξανά ήταν σπίτι του και μόλις με είδε βγαίνει και με φωνάζει από το παράθυρο. Ήξερα ότι δεν έπρεπε να πάω αλλά έπρεπε να δώσω ένα τέλος σε αυτό και φαντάστηκα πως θα ήθελε να μου πει μια συγνώμη.

Με το που μπαίνω όμως στο σπίτι τα πάντα άλλαξαν. Με πιάνει και με πετά πάνω σε ένα καναπέ. Ορμάει πάνω μου και μου σκίζει όλα τα κουπιά για μου βγάλει το πουκαμισάκι που φορούσα. Θα σε ξεσκίσω πουτανάκι μου λέει και εσύ το γουστάρεις για αυτό και ήρθες. Μου βγάζει παντελόνι και κιλοτάκι μαζί και πέφτει πάνω μου και αρχίζει να γλείφει το στήθος μου ενώ ανοίγει το παντελόνι του και ο πούτσος του αρχίζει να τρίβεται στα μπουτάκια μου και με γεμίζει με διάφορα υγρά. ρχισε να μου τρίβει το μουνάκι μου και σε λίγο το άρχισε να μου βάζει και δάχτυλο.

Είδα ότι κάθε προσπάθεια να το αποφύγω ήταν μάταία οπότε τι μου μένει να το απολαύσω και ενώ προσπαθούσα να ξεφύγω ξαφνικά σταμάτησα κάθε προσπάθεια κάτι που κατάλαβε αμέσως και κατέβηκε στο μουνάκι μου και άρχισε να μου γλύφει το μουνί μου. Μου άνοιξε καλά τα πόδια και μου πέρασε την πούτσα του με δύναμη μέσα στο μουνάκι μου και τόσο δυνατά που έφτασε μέχρι την μήτρα μου! Με ξέσκισε είναι η αλήθεια!

Συνέχισε να με γαμάει με δύναμη. Σε λίγο βγάζει τον πούτσο του έξω και αρχίζει να με πιτσιλά με τα χύσια του στην κοιλία μου. Έπεσε πάνω μου και άρχισε να παίρνει βαθιές ανάσες και να ξεκουράζεται ενώ εγώ δεν μπορούσα ακόμα να συνέλθω από το ξέσκισμα που μου είχε ρίξει πριν από λίγο. Σε λίγο με γύρισε μπρούμυτα και άρχισε να μου γλύφει την πίσω τρυπούλα μου.

Τώρα θα σου δείξω πως γαμάνε μου λέει και αρχίζει να τρίβει τον πούτσο του στην τρυπούλα μου! Παρόλα αυτά που συνέβαιναν εγώ είχα αρχίσει να καυλώνω κάτι το οποίο το κατάλαβε αμέσως. Γουστάρεις ε?? μου λέει και με τον πούτσου του έτριβε την πίσω τρυπούλα μου. Σε λίγο τον έσπρωξε μέσα και με ξέσκισε στον πούτσο. Τραβήχτηκε πίσω και έχυσε πάνω μου. Πάω στο μπάνιο μου λέει μαζέψετετα και φύγε! Τα μάζεψα έβαλα και πουκαμισάκι μου χωρίς κουμπιά και όπου φύγει φύγει!! Τις τελευταίες μέρες πρίν έρθει η θεία μου είχαμε και άλλο συμβάν!!!!!

flock.gr