THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

*



Ο ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΕΝΗΛΙΚΕΣ. ΕΑΝ ΕΙΣΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 18 ΚΛΕΙΣΕ ΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΤΩΡΑ!

***

28 Ιουλ 2011

Το όνειρο μου είναι να με γαμισουν μαύροι μαζί με τα κορίτσια.



     
Γεια σας με λένε Βασίλη είμαι φοιτητής και είμαι 20 ετών. Η ιστορία μου είναι αληθινή και μου συνέβη πριν ένα μήνα περίπου.

Μου είχαν στείλει κάτι οι γονείς μου με courier και θα μου το παρέδιδαν στο σπίτι. Με πήραν τηλέφωνο και με ρώτησαν ποτε μπορούσα να περάσουν να μου το φέρουν, τους είπα ότι θα ήμουν στο σπίτι την επόμενη όλη μέρα. Μου είπαν ότι θα περνούσαν κατά τις 11 το πρωί. Έβαλα αφύπνιση στις 10, έβαλα το θερμοσίφωνα να βράσει και στις 10 και 20 περίπου μπήκα και έκανα μπάνιο.(σας γράφω τις ώρες για να καταλάβετε τι με περίμενε) είχα τελειώσει το μπάνιο και είπα να ξυριστώ.

Όταν ξυρίστηκα έκανα το λάθος και αντί του after shave έβαλα κατά λάθος το άρωμα της κοπέλας μου. Αμέσως το κατάλαβα και ήμουν έτοιμος να ξανακάνω μπάνιο όταν χτυπάει το κουδούνι. Γαμώτο ήρθε ! Τι να κάνω. Άνοιξα. Ήταν από την courier δυο άντρες. Εγώ να τρέπομαι που μύριζα γυναικείο άρωμα (και πολύ προκλητικό). Μου έδωσαν τα πράγματα και με κοίταζαν λες και κοίταζαν γυναίκα. Πήγα μέσα να τα βάλω και να φέρω χρήματα να τους πληρώσω όταν άκουσα την πόρτα να κλείνει.. μέχρι να γυρίσω να δω τι είχε γίνει ήταν πίσω μου και μου έπιασε το κώλο ο ένας ενώ ο άλλος χάιδευε την πούτσα του. Με έσπρωξε και με κινητοποίησε στο τραπέζι και μου είπε ότι μύριζα πολύ ωραία και ότι είχαν καυλώσει πράγμα που διαπίστωσα όταν είδα τον καβάλο των παντελονιών τους.

Μου είπαν ότι δεν είχα άλλη επιλογή από το να με γαμήσουν. Είχα δει ότι φορούσαν και οι δυο βέρα. Τότε προσπάθησα να κερδίσω χρόνο μήπως και αλλάξουν. Τους πρότεινα μια συμφωνία. Να μείνει ο ένας μαζί μου και ο άλλος να πάει στο σπίτι του και να φέρει τέσσερα string γυναικεία όπου τα δυο να ήταν φορεμένα και άπλυτα (να μυρίζουν μουνίλα), δυο σετ φορέματα μίνι και μπλουζίτσες και δυο καλσόν και όταν έρθει ο ένας να πάει ο άλλος.(το είχα δει σε ταινία αλλά εκεί έπιασε).

Δέχτηκαν. Όταν τελείωσαν όλα και είδα ότι το γαμήσι δεν το γλύτωνα αποφάσισα να το απολαύσω( όσο γινόταν ) όταν είχε φύγει ο Φώτης ο Σωτήρης με έβαλε στο μπάνιο και μου καθάρισε όλες τις τρίχες που είχα γύρω από τον κωλο μου. Και μετά με έβαλε να του παίρνω πίπα αφού πρώτα είχα στήσει την βιντεοκάμερα να τραβάει συνέχεια. όταν κατέβασα το παντελόνι του Σωτήρη είδα τον πουτσο του και κυριολεκτικά μου κόπηκε η ανάσα τεράστια και υπερβολικά χοντρή, πράγμα που κατάλαβε και μου είπε ότι τον έχουν φάει και άλλες και δεν έπαθαν τίποτα (γέλια). Μετά από λίγο ηρθε και ο Φώτης κρατώντας προφυλακτικά και αυτά που είπαμε. Πήγα στο μπάνιο και φόρεσα το στριγκάκι της γυναίκας του Φώτη που απορώ τι βάζει η κοπέλα μέσα αφού είναι πολύ μικροσκοπικό. Φόρεσα και το καλσόν της και μια μινι φουστίτσα που έφερε ο Φώτης να φορέσω. Τα υπόλοιπα τα φύλαξα για μετά.

Μπήκα στο δωμάτιο και μόλις με είδαν μου έλεγαν πόσο καβλιαρα ήμουν και ότι θα με έσκιζαν βίαια.. στη αρχή ψιλοφοβηθηκα αλλά πήρα μια ανάσα και πήγα κοντά τους αμέσως με πέταξαν στο κρεβάτι και ο Σωτήρης μου έσκισε τα ρούχα και μου έχωσε στη μούρη το στρινγκακι της γυναίκας του Φώτη. Αμέσως ένιωσα κάποιον πίσω μου να παίζει με την μέχρι εκείνη τη στιγμή παρθένα τρυπούλα μου ήταν ο Φώτης.

Ένοιωσα και στα χείλη μου και τη ψωλάρα του Σωτήρη να προσπαθεί να διεισδύσει στο στόμα μου (πράγμα δύσκολο να μπει όλη). Ο Φώτης έπαιξε λίγο με την παρθένα τρυπούλα μου και ξεκίνησε να μου τον χώνει. Στη αρχή δυσκολεύτηκε αλλά μετά τα κατάφερε εγώ πονούσα παρά πολύ αν και η πουτσα του δεν ήταν ούτε μεγάλη πολύ ούτε πολύ χοντρή. Φώναζα όμως από πόνο και ο Σωτήρης μου τον έχωσε βίαια στο στόμα να μου το βουλώσει. Πονούσα πάρα πολύ και το στόμα μου και το κώλο μου που με γαμούσαν και οι δυο αλλά παράλληλα με έβριζαν κιόλας και αυτό με καύλωνε πολύ.

Σε κάποια φάση μετά από αρκετό γλείψιμο ένιωσα τον πούτσο του Σωτήρη να τραντάζετε και μετά από ελάχιστο χρόνο να πετάει τα χυσια του στο λαρυγγι μου. Νόμιζα ότι θα πνιγόμουν. Κάποια κύλισαν από το πλάι του στόματος μου και έπεσαν στο στήθος μου. Τότε ο Σωτήρης με τον πούτσα του τα πηρε και μου τα έδωσε στο στόμα. Όλο αυτό το διάστημα ο Φώτης μπαινόβγαινε μέσα μου και με έβριζε. Τότε τον άκουσα να λέει «χύνω παλιόπουστρα» και πέταξε τα καυτά του χυσια μέσα στο πάτο μου. Νόμιζα ότι εκεί τελείωνε και το μαρτύριο μου.

Με πήγαν στο μπάνιο αλλά όταν σηκώθηκα ένιωσα τα χυσια του Φώτη να κυλούν στα μπούτια μου από την τρυπούλα μου που με έτσουζε κιόλας. Κάναμε μπάνιο και όταν πήγαμε στο κρεβάτι λέει ο Σωτήρης πάω να φέρω αυτά που είπαμε και φρόντισε το Φώτη καλά κατάλαβες πουτανίτσα μου;

Όταν εφυγε ο Σωτήρης ο Φώτης με τράβηξε κοντά σου πουτσο του και με έβαλε να κάνω ότι και στο Σωτήρη πιο πριν. Ξεκίνησα να παίρνω πίπα στο Φώτη αλλά δεν έχυνε με τίποτα. Μετά από λίγο ήρθε ο Σωτήρης με τρία στρινγάκια κόκκινο μαύρο και άσπρο με 2 καλσόν με καλτσοδέτες με μια μίνι φουστίτσα που ο θεός να την κάνει φούστα ένα κομπινεζόν ένα ζευγάρι ψηλοτάκουνα παπούτσια και μια φωτογραφία της γυναικάς του γυμνή με τον Σωτήρη και ένα άλλο φίλο του.(πολύ μουνί η γυναικά όμως)

Πήρα το μαύρο στρινγακι το καλσόν τις καλτσοδέτες το κομπινεζόν και τα και ψηλοτάκουνα και πήγα στο μπάνιο τα φόρεσα. Ο κώλος μου πονούσε πολύ που τον ακουμπούσε το κορδονάκι αλλά μ' άρεσε με δυσκόλευαν και τα ψηλοτάκουνα επειδή δεν είχα ξαναφορέσει ήταν και λίγο μικρά αλλά τα κατάφερα στο τέλος .

Οταν μπήκα στο δωμάτιο μου σφύριζαν και μου έλεγαν πόσο καυλιάρα ήμουνα. Όταν πλησίασα στο κρεβάτι γλύστρισα και έπεσα πάνω στο κρεβάτι ανάμεσα τους τότε με πιάνει ο Φώτης από τα μαλλιά και μου τον χώνει στο στόμα και ο Σωτήρης μου τον έτριβε στη χαραμάδα τότε μου δίνουν ένα προφυλακτικό στο στόμα και το φόρεσα στο Σωτήρη και τότε άρχιζε το μαρτύριο τελικά. Μου τον έχωσε με τη μια βίαια όλο μέσα που με έσκισε έκλαιγα από το πόνο. Ο Φώτης έπαιζε με το πουτσο του μαλακία βλέποντας τη Φώτο της Μαρίας (γυναικά του Σωτήρη). Όταν έχυσε πάνω στη φωτογραφία μου είπε να γλύψω τη Μαρία εννοώντας και τα χυσια και το έκανα. Όλο αυτό το χρονικό διάστημα ο Σωτήρης μου τον είχε χωμένο όλο μέσα για τον συνηθίσω.

Μετά άρχισε να με εμβολίζει με το τεράστιο καυλι του. Με είχε σκίσει στη κυριολεξία. Μετά από αρκετή ώρα βγήκε και έβγαλε το προφυλακτικό και ξαναμπήκε και άρχισε και πάλι να μπαινοβγαίνει και να με γαμα τόσο αγρία που δεν είχα φανταστεί ποτέ. και εγώ ένοιωθα τα αρχιδια του να χτυπάνε τα δικά μου με μανία. Ώσπου άρχισε να χυνει και να με τραβάει όλο και πιο πολύ πάνω του που άρχισε να με πονάει. Βγήκε από μέσα μου ενώ εγώ δεν μπορούσα να κουνηθώ και στο πούτσο του είδα αίματα και μου λέει μάτωσες μωρη παρθένα και με αφήσαν εκεί ζαλισμένο και κοιμήθηκα ενώ αυτοί είχαν φύγει αφήνοντας μου τους αριθμούς των τηλεφώνων τους και την υπόσχεση ότι θα ξαναπεράσουν.

Όταν ήρθε η Σοφία η κοπελιά μου με βρήκε έτσι όπως ήμουνα και πάγωσε. Της είπα αν θέλει να το διαλύσουμε αν δεν θέλει να είναι μαζί μου άλλο άλλα αυτή μου είπε δεν την πειράζει αφού είχε δει τη φωτογραφία των παιδιών και μου ζήτησε να τους πάρω να μας πάρουν παρτούζα.

Έτσι και έγινε από τότε έχουμε βρεθεί και μας γαμισαν και τους δυο και τις περισσότερες κάποιες φορές είναι και η Μαρία μαζί την οποία έχω γαμισει και εγώ και είναι σκέτη απόλαυση. τώρα προσπαθούνε τα παιδιά να πείσουνε και την Ελένη τη γυναίκα του Φώτη να έρθει.

Το όνειρο μου είναι να με γαμισουν μαύροι μαζί με τα κορίτσια.

Ελπίζω να μην σταματήσει ποτέ αυτό.