THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

*



Ο ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΕΝΗΛΙΚΕΣ. ΕΑΝ ΕΙΣΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 18 ΚΛΕΙΣΕ ΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΤΩΡΑ!

***

17 Μαρ 2010

ΤΖΟΥΛΙΑ Η Βυζαρού Χήρα...




Γράφει ο/η Ανώνυμος   
Μ΄ αρέσουν οι βυθισμένες τιράντες του σουτιέν, που δείχνουν ότι έχουν «βαρύ» έργο να επιτελέσουν. Πήρα πολλές από πίσω, ερεθισμένος από «φορτωμένες» τιράντες και ήταν απόλαυση, όταν η μπροστά όψη επιβεβαίωνε τη φαντασία. Πιστεύω ότι η ντυμένη βυζαρού πυρπολεί την φαντασία. Και όλα τα λεφτά βρίσκονται στο καυτό ξεγύμνωμα.

Μου ‘ρχονται εικόνες από γδυσίματα. Αγαπημένη μου φάση να γίνεται το πρώτο ξεκούμπωμα μπροστά σε καθρέφτη. Είσαι πίσω από τη βυζαρού, την έχεις «δαγκωμένη» στα αυτιά και το λαιμό, αισθάνεται το στιλέτο της πούτσας σου και ξεκουμπώνεις. Και η απόλυτη καύλα, όταν αυτά που θα πετάξεις έξω από τη σουτιενάρα, θα επιβεβαιώνουν το κυνηγητό. Βαριά, αγελαδίσια με μεγάλο καφέ κύκλο και καυλιάρικη ρόγα. Και ευτυχία, όταν η πορνοβυζαρού είναι ευαίσθητη στα βυζοχάδια. Θυμάμαι περίπτωση, που μόλις χούφτωνα τις ρόγες στην παραπάνω στάση, μια παντρεμένη κατέρρεε, κόβονταν τα πόδια της, φωνάζοντας: δεν μπορώ, δεν μπορώ.

Αδυναμία μου και οι σουτιενάρες. Αρκεί ένα κρεμασμένο σουτιέν με τεράστιες βυζοσακκούλες στα απλωμένα ρούχα, για να πάρει φωτιά η φαντασία μου και να μπω στην αναζήτηση για την άγνωστη βυζαρού, που φοράει αυτό το «σαμάρι» ή αν είναι γνωστή, να φαντασιωθώ και να χτυπήσω λυσσασμένη μαλακία.

Από εικόνα μιας πλάτης με φορτωμένες τιράντες, ξεκίνησε και μια από τις πιο καυλιάρικες σχέσεις μου. Μέσα σε εκκλησία τυχαίνει μπροστά μου μια μαυροφορεμένη, που παρά το συντηρητικό ντύσιμο, διακρίνω τις τιράντες να «βογκάνε». Δεν μπορώ να αλλάξω θέση και περιμένω να σχολάσει η εκκλησία για να δω την μπροστινή όψη. Και όταν γυρίζει, το εξασκημένο μάτι μου διαπιστώνει θησαυρό. Παρά το συνεσταλμένο ύφος και το καμουφλάζ του ντυσίματος, διακρίνω τερατοβυζιά, σε κανονικό κορμί-ηφαίστειο. Κυνηγητό για μήνες, να μάθω ότι είναι χήρα, άλλες βδομάδες για όνομα και το δυσκολότερο για το τηλέφωνο. Παρακολουθήσεις εν τω μεταξύ, και με άλλα ντυσίματα, επιβεβαιώνουν το θησαυρό. Πορνοβυζάρες και κορμί για γαμήσια. Η καύλα στο φουλ. Δεν βολεύει το σπίτι της για περάσματα και παρακολούθηση. Η έντονη αγωνία στα πρώτα τηλέφωνα. Ο θυμός, θα το καταγγείλω. Και σιγά - σιγά το μαλάκωμα, το καύλωμα. Είμαι χήρα γυναίκα, που έμαθες το τηλέφωνό μου; τι θέλεις από μένα; Και όταν πρωτοαναφέρθηκα ότι με τρέλαναν τα μαστάρια της… δεν ντρέπεσαι, μετά που τα είδες εγώ τα κρύβω, και μετά οι πρώτοι αναστεναγμοί, τα πρώτα βογκητά. Και πολύ αργότερα το πρώτο τηλεφωνικό χύσιμο. Αγώνας στη συνέχεια για συναντήσεις. Βράδια στα πιο απίθανα σημεία και στις πιο απίστευτες καταστάσεις. Τα βιαστικά χουφτώματα που ζουλάνε και ερευνούν τις φοβερές μπάλες, επιβεβαιώνουν την φαντασία και τρελαίνουν την καύλα.
Εγγραφείτε για να διαβάσετε περισσότερα...