THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

*



Ο ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΕΝΗΛΙΚΕΣ. ΕΑΝ ΕΙΣΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 18 ΚΛΕΙΣΕ ΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΤΩΡΑ!

***

17 Μαρ 2010

Έφη Κυριάκου Sexy και γυμνούλα στο Max 2010




Η Έφη Κυριάκου, φωτογραφήθηκε για το περιοδικό «Μax» στο οποίο έδωσε και μια αποκαλυπτική συνέντευξη! «Είμαι πολύ μικρή για να χαλάσω την καριέρα μου για έναν άντρα» δηλώνει, ενώ η μεγαλύτερη υποχώρηση που έκανε για έναν άντρα είναι όταν ακύρωσε ένα επαγγελματικό της ταξίδι. Η Έφη Κυριάκου σπούδασε Δημοσιογραφία, υπήρξε αθλήτρια του βόλεϊ, ενώ, όπως αποκάλυψε στη συνέντευξη, έχει εργαστεί και ως αθλητική ρεπόρτερ. Σήμερα ασχολείται επαγγελματικά με το μόντελινγκ ενώ στον ελεύθερο της χρόνο διδάσκει χορό. «Προς το παρόν έχω αρκετή δουλειά στο μόντελινγκ και μου αρέσει πολύ η συμμετοχή μου στο «ΌΛΑ». Ο Θέμος είναι πολύ μεγάλο σχολείο για εμένα!» αναφέρει για τις επαγγελματικές της δραστηριότητες Thanks to greekddl











*


πηγη vraseryzi.com