THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

*



Ο ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΕΝΗΛΙΚΕΣ. ΕΑΝ ΕΙΣΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 18 ΚΛΕΙΣΕ ΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΤΩΡΑ!

***

20 Μαΐ 2010

Μπέτυ Κουράκου..

Από τον Τάσο Μεργιάννη

Κουράκου
Πού είχες χαθεί εσύ; Έχουμε να σε δούμε από τότε που βγήκες Miss Maxim και σε στείλαμε στην Ταϊλάνδη…
Οφείλω ένα μεγάλο ευχαριστώ στο ΜΑΧΙΜ. Είστε οι πρώτοι που με πιστέψατε. Δεν θα ξεχάσω ποτέ ότι από αυτό το περιοδικό ξεκίνησα. Τα τελευταία χρόνια κάνω μόντελινγκ στην Ιταλία και την Τουρκία με περάσματα από Βαρκελώνη και Μαδρίτη.
Βλέπω ότι ωρίμασες επαγγελματικά. Συναισθηματικά ωρίμασες; Πιο παλιά, μου είχες πει ότι, όταν πήγαινε να σε φιλήσει κάποιος, έλεγες «έχω δουλειά» και έφευγες…
Δεν έχω καμία σχέση με την Μπέτυ που ήξερες. Είμαι πολύ πιο συνειδητοποιημένη και απελευθερωμένη. Πιο παλιά, όταν με πλησίαζε ένα αγόρι, ακόμα και αν μου άρεσε, μπορεί να ντρεπόμουν και να του μιλήσω. Σήμερα δεν ισχύει αυτό.
Πόσοι σ’ την έπεσαν στην Ταϊλάνδη; Ξέρασέ τα όλα…
Αυτό που δεν θα ξεχάσω ποτέ είναι ότι μου την έπεσε μια transexual. Πήγα με τα υπόλοιπα κορίτσια σε ένα σπτριπτιζάδικο και μου κόλλαγε μια χορεύτρια. Ο φωτογράφος μού λέει «αυτή δεν είναι γυναίκα» και δεν τον πίστεψα. Της λέω «είσαι πολύ όμορφη» και μου ξεφουρνίζει το παραμύθι «I am a ladyboy». Μάλιστα, μου έβαλε το χέρι να της τον πιάσω. Σιχάθηκα, της είπα «fuck you» και τράβηξα το χέρι μου.
Στην Ιταλία;
Τον πρώτο μήνα, που ήμουν ελεύθερη, μου την έπεφταν διάφοροι. Αλλά μόνος ένας κέρδισε την καρδιά μου.


Μήπως τον λένε Mario Balloteli και παίζει στην Ίντερ;
Ακριβώς. Ο Μάριο ήταν η μεγάλη αγάπη της ζωής μου. Δεν περίμενα ότι όχι μόνο θα τον ερωτευθώ αλλά θα τον αγαπήσω κιόλας.
Γιατί λες «ήταν»; Χωρίσατε;
Με τον Μάριο ποτέ δεν είσαι σίγουρος για τίποτα. Είναι περίεργη η σχέση μας. Είμαστε και οι δύο πολύ μικροί. Αύριο μπορεί και να χωρίσουμε, αλλά μπορεί να κάνουμε και οικογένεια. Είναι 50-50. Το σίγουρο είναι ότι τον λατρεύω, θέλω να είναι ευτυχισμένος, να κάνει την καριέρα του Beckham ή του Ronaldinho και εγώ να τον καμαρώνω. Ξέρω ότι τον έχω στιγματίσει, είμαι η γυναίκα της ζωής του, το έχει πει και ο ίδιος. Άλλωστε μου έχει αφιερώσει και ένα γκολ. 







.maximonline.gr