THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

*



Ο ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΕΝΗΛΙΚΕΣ. ΕΑΝ ΕΙΣΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 18 ΚΛΕΙΣΕ ΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΤΩΡΑ!

***

20 Μαΐ 2010

Η Κάτια Δέδε Sexy Star... ανακηρύχτηκε Playmate 2010 video



****

Το μοντέλο Κάτια Δέδε ήταν η νικήτρια του διαγωνισμού Playmate 2010που διοργανώθηκε από το Playboy και το Star. Η Κατερίνα Δέδε έχει καταγωγή από την Ουκρανία, αλλά μιλάει πολύ καλά ελληνικά. Κάποτε ήταν το γλυκό ξανθό κορίτσι με τα κοτσιδάκια που σχεδίαζε ανθρωπάκια στο θρανίο. Η ομορφιά της όμως την έστειλε στις πασαρέλες του Μιλάνου και το γούστο της στη γραφιστική.
katia-dede2Σε συνέντευξη της στο Esquire, η Κάτια Δέδε έχει δηλώσει για τους άντρες: «Έχω βαρεθεί να με ρωτάνε αν προτιμώ τους Έλληνες από τους άντρες του εξωτερικού. Το θέμα είναι να μου αρέσει αληθινά ο άλλος ανεξαρτήτως καταγωγής και να μην το παίζει ντίβα όπως κάνουν τώρα τελευταία πολλοί εκεί έξω. Μου αρέσει αυτός που έχω δίπλα μου να είναι ψώνιο, αλλά να μη μου τη δίνει πολύ. Καλή η αυτοπεποίθηση, αλλά έπειτα από ένα σημείο καταντάει υπερβολικό, πρέπει να είναι κυνηγός, όχι σνομπ.»